2011. december 9., péntek

December 9.-e van?

Megérkeztek az Őszapó-kák, én pedig kirohantam a kertbe, hogy lefotózzam Őket, persze már elrepültek addigra.
Viszont ha már a kezemben géppel császkálok, gondoltam megmutatom mi mindent találtam.

Szeder, bár már nem élvezetes

Csiga, de Őt nem esszük meg
Zeller

Cékla

Már elfogytak belőle a magocskák

Vérsóska

Rukkola, fotózás után le is "legeltem"

Körömvirág

Tyúkhúr. Sokoldalú gyógynövény. Számos betegség "jószere" e mellett méregtelenít, lúgosít.
Ki ne hagyjuk a salátánkból!

Muskotályzsálya

Földicseresznye, már csak szép

Petrezselyem

Karalábé

Mángold

Zamatos Turbolya
Finom, mellesleg segíti az emésztést, salaktalanít.


Csodálatos, hogy még ennyi finomságot találni a kertben, kárpótol engem, amiért nem esik a hó...........................     Folytatom a következő bejegyzésben a virágokkal, illetve megmutatom a kísérőim.                                   













 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése