2011. december 4., vasárnap

Forró finomság



A napokban láttunk egy természetfilmet amelyben szó volt Hokkaidóról, Japán második legnagyobb szigetéről. Megemlítettem a családnak, hogy régebben sütöttem egy kalácsot amely ezt a nevet viseli.
Azonnal lecsaptak rá, mondván, hogy nem emlékeznek........., nem tudják milyen volt............milyen kár..........stb. meg talán igaz sem volt.....................A vége természetesen az lett, hogy újra süssem meg.
Hát azóta már kétszer megtettem, a második alkalommal az egyiket eldugtam. 
Ez szolgálta a mai reggeli alapját. ( A Hokkaidó recept macikonyhájáról származik )
Ez a bejegyzés mégsem született volna meg ha nem készült volna hozzá egy forró finomság.





Az elnevezésével kapcsolatban, férjem érdekes eszmefuttatását nem jegyzem le 
( ugyan is képtelen lennék frappánsan leírni ) a vége, vagy is a neve CocoÓ lett.


Hozzávalók:
3 dl. kókusztej
7 dl. Víz
7 evőkanál nádcukor
3 evőkanál magas kakaótartalmú kakaópor


A kakaót és cukrot elkeverem egy lábasban, hozzáadom a kókusztejet és vizet, összeforraltam, 
közben egy tejhabosítóval folyamatosan habosítom.




Szép vasárnapot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése