2012. május 19., szombat

Lebbencsleves ( szalonna nélkül )



Amikor ezt készítettem fújt a szél, hűvös volt,
a forró csípős leves átmelegített Mindannyiunkat.




A hús és szalonna kedvelők bizonyára azt gondolják, a lebbencsleves nem is lebbencsleves,
 ha nem pirult alatta jóféle szalonna.
Nem vonom kétségbe, hogy a sült szalonna jó dolog, de én nélküle készítem.
 Így is finom:)


 Lebbencsleves
 
Hozzávalók
500 g krumpli
250 g házi lebbencstészta
2 db kisebb vöröshagyma
1 csokor petrezselyem
5 szál zellerzöld
tengerisó
fűszerpaprika
csípős fűszerpaprika
frissen őrölt bors
házi szárított fűszerkeverék
2 ek paradicsomkrém (ha lesz, akkor friss paradicsom)
1 db friss paprika ( az erős, zöldszínű ) most néhány karika
víz




Az olajon megpirítottam a tésztát  - ha magam készítette tésztát teszek bele,
mint most is, sokkal vastagabbra készítem, mint a bolti változatok - ,
 a kockára vágott krumplit és a négybe vágott vöröshagymát.
Fűszereztem, rászórtam az összevágott friss fűszernövényeket,
felöntöttem vízzel és megfőztem.
Tálaltam és megettük.





  Szeretetrehangoltan a Facebookon :)



1 megjegyzés:

  1. Én is szoktam így is, úgy is, mindenhogyan jó, az egyik kedvenc levesem, még hidegen is megeszem, ha úgy adódik:-))))

    VálaszTörlés