2012. június 11., hétfő

Nature Cookta

Régen vágyott kívánságom teljesült, amikor a Nature Cookta termékeket forgalmazó cég kedves képviselője megkeresett.
No nem arra vágytam, hogy megkeressen, hanem arra, amit felajánlott: a tökmaglisztre.

Éveken át az Őrségben pihentünk ősszel. Rendszeresen, októberben odautaztunk pár napra.
Kirándultunk egyfolytában, gombásztunk, ismerkedtünk és mielőtt hazaindultunk feltankoltunk hónapokra elegendő tökmagolajjal. Pár éve nem jártunk az Őrségben,  - persze nem lettünk hűtlenek, csak más dolgokat hozott az élet -  de a tökmagolajjról nem mondtunk le, azt most is beszerezzük.
Pont pár napja érkezett egy adag.
A tökmagolaj elkötelezett híveként ( három férfival élek együtt, számukra élettani hatása sem mellékes ) érthető, hogy szerettem volna közelebbi kapcsolatba kerülni a liszttel, amiről baráti társaságban hallottam. Bár sok lépést nem tettem a beszerzését illetően, vártam a csodára....
És lám a  a csoda megérkezett....




A Xukor is jól jött, mert pont előtte ígértem meg, hogy készítek olyan lekvárt,
amibe nem fehércukrot teszek.
Személy szerint nem állok harcban a répacukorral ( bár tájékozott ember vagyok az egészséges életmódot illetően ) de az élet összetett és nekem nem ez a lényeg.
Számomra a Xukor is, Stevia is, fruktóz is, stb. választási lehetőség, amellyel bővült a paletta, nem egymás helyett, hanem mellett használom. Szerencsére megtehetem, mert egészségileg rendben vagyunk, ugyanakkor a kedvezőbb élettani hatásokkal bíró nyírfacukrot meg agyament árúnak tartom.
Mármint a fogyasztói ára agyament.
Így csak is akkor használok nyírfacukrot ha ennek nyomós oka van: olyannak készítek valamit,
akinek az egészsége ezt megköveteli,
vagy számunkra készítek valami különlegességet, ami ezt kívánja meg.

---------------------------

A Nature Cookta egy alternatív liszteket forgalmazó cég. Gesztenye-, szőlőmag-, mák-, lenmag-, kókusz-, mandula-, mogyorólisztet kínál, hogy néhányat említsek.
A magas rost, fehérje és vitamin tartalmú Natur Cookta liszteket, fogyókúrázóknak, vegetáriánusoknak, vegánoknak ajánlják, alacsony energia és szénhidráttartalmuk miatt. Azok is élvezhetik e termékeket akik nem fogyókúráznak, nem vegánok, de nem szeretnének gabona alapanyagú liszteket használni, illetve olyanok mint én, aki csak szeretné kibővíteni a választékot, hogy minél több finomságot tudjon a családja asztalára tenni.
 Persze az említettek nem zárják ki egymást.
Aki bővebb információt szeretne a lisztekről, itt megtalálja: http://www.naturecookta.hu

Mi volna ha megfizethető áron jutnék nyírfacukorhoz?
Egy biztos, gyakrabban választanám és tenném a kosaramba a polcról és nem is kérdéses, hogy sok esetben felváltanám a répacukrot vele, hisz én is tudom, hogy van jó és van még jobb.
A szervezetet ha nem muszáj, ne terhelje fölöslegesen az ember:-)
és táplálkozzon választékosan, ha már táplálkozik.

S mit mond a szakember róla?
A nyírfacukornak számos előnye van, alacsony a glikémiás indexe és a szénhidrát tartalma, fogyasztása nem vált ki inzulin választ, ezért a cukorbetegek is használhatják, italaik, ételeik ízesítésére. Továbbá, a gombáknak sem biztosít táptalajt, így a candida diétába is belefér.
Bővebb információ  http://www.xukor.hu oldalon található.

Végül, a cég képviselője felajánlotta minden olvasómnak aki vásárol náluk,
hogy rendszeresen 10 %-os kedvezménnyel tehetik ezt.
Előbb persze látogasson el a http://www.biobolt.e-tar.hu  oldalra, ahol a rendelést letudja adni és feltétlenül tüntesse fel a kódot.

A mi kupon kódunk, a: szeretet12

Megrendelés esetén, előbb regisztrálni kell és a vásárlás véglegesítésekor, az ajándékutalvány mezőbe feltüntetni/beírni a kódot: szeretet12

Napfényes napot Mindenkinek!


 




14 megjegyzés:

  1. :-) Ma epp tokmaglisztes fasirtot keszitettem, remelem, hamarosan hazaerek + ferjem is, es lefotozzuk :-)

    VálaszTörlés
  2. Húha! Gratulálok ehhez a klassz csomaghoz. De szeretnék egy kis gesztenyelisztet én is. Nyírfacukrot épp ma vettem, mert a családba sajnos többeknek magas a cukra és a mesterséges édesítőkkel nem szimpatizálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ebben az esetben nem választási lehetőség a Xukor, nagyon jó lenne ha barátibb ára lenne. ( A mesterséges dolgokat én is messziről kerülöm.)
      Ó a gesztenyeliszt is csábító és amit még nagyon szeretnék, az a mákliszt.
      Szép estét!

      Törlés
  3. a mandulaliszt az nagyon érdeklődővé tett (imádom a mandulát)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egésze finomra őrölt, mint a liszt. Kekszet gondoltam, vagy krémet:-)

      Törlés
    2. Szereted?
      Tervbe vettem, de még tanulnom kell. Addig az ismert magyar oldalak mellett, ha gondolod nézz szét "mandala"-nál: http://laboratoruldemagie.blogspot.hu/

      Törlés
  4. Hű, mennyi egészséges finomság! És milyen jó szíved van, hogy mindezt megosztod velünk :)Rengeteg információt kaptam,s nagyon sok lehetőséget! Köszönöm!
    Szép ,alkotós hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. megjegyezlek, mert jók ezek a kuponkódok, mindig így rendelek xukrot! :)

    VálaszTörlés
  6. :)) ismét hasonlóságok! Mi is szeretjük Őrséget, Ti merre jártatok? és amit a cukorról írtál, az is nagyon tetszik! én is tudatos vagyok ételeket illetően DE azért nem ez a fő kérdés az életemben. azt nem szeretem, ha vki földbe döngöli a másikat, h hú, hogy eheted meg cukrot, sót, stb. Nem ez az élet, csak egy része :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Keves Szepniki!
      Nagyon sokszor voltunk, napokig, hetekig, így bebarangoltuk az egészet, gyalog is, meg bringával.
      A leírtakat ma is így gondolom. Az ember szívének kell a helyén lenni. Élni és élni hagyni.

      Törlés