2012. augusztus 23., csütörtök

Kéksajttal töltött (kék)szilva vadmézzel


Sós is, édes is, gyümölcsös is.
A tetejükre egy kakukkfűvirágot tettem:)
 
 



Kéksajttal töltött szilva "vadmézzel"
 
A vadmézet "B"-től ajándékba kaptam, régóta tartogatom, hisz "R"méhész barátom is rendszeresen ellát finomabbnál-finomabb mézekkel, így erre csak most került sor:) Mindkettőtöknek köszönöm:)
 
 
 
 
Hozzávalók
2 marék szilva
1 doboz kéksajt (Castello gold*)
sűrű méz
 

 
 
A kéksajtot 2 órával előbb kikészítettem.
A szilvákat felvágtam és a magjukat kiszedtem, talpukat egy cseppet levágtam, hogy ne dőljenek fel.
A kéksajt megpuhult, egy villával krémesre kevertem.
A szilvákat megtöltöttem nyomózsák segítségével és tányérra ültettem őket. Mindegyikre kávéskanálnyi mézet csorgattam és kakukkfűvirággal díszítettem.
 

(*)
Ez a sajt szobahőmérsékleten teljesen megpuhult, így nem volt szükség arra, hogy tejszínnel fellazítsam. Persze ha másféle sajtot szeretünk, akkor lehetséges, hogy 1-2 evőkanál tejszínnel krémesre kell keverni:)


 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése