2013. április 25., csütörtök

Virágok



Néhány képet készítettem tegnap este, az éppen nyíló szépségekről.
Sajnos mindről képtelenség, bár jó lenne.
Kellemes nézelődést :)


..hunyor...
...elvirágzott Leánykökörcsin...

...Liliomfa/Magnólia...

...tulipán...

...Bőrlevél...

...Mezei árvácska...      


 
...nem jut eszembe...
...Pirosló hunyor/Hellebor...

...Tatárvirág...

...Kerti kéknefelejcs...

...Nektarin virágja...

...Szamóca virágja...

...Ernyős sárma(ernyős madártej)...

...ha jól tudom...Gombafű...

Zsálya

...Kankalinféle...

...Egynyári begónia...

...Tulipán...

...Százszorszép...

...Cseresznyevirág...

...Meggynek virágja...



4 megjegyzés:

  1. Csupa gyönyörűség, egyek szebb, mint a másik. Szépek a fotók, s még a nevüket is tudod. Gratulálok. Én csak gyönyörködöm, kevésnek tudom a nevét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Endre!
      Köszönöm elismerő szavaid :) a gyógynövényeket és fűszernövényeket (többnyire) álmomból felébresztve is tudom, a virágok közül ami nekem van ismerem, de az örökzöldekkel bajban vagyok, mert azt sajnos a kertészetekben sem tudják mindenhol...
      Viszont gyönyörködni én is tudok nagyon, és valljuk be többnyire nem is vár el többet a természet :)
      Gyönyörködős hétvégét kívánok Neked!

      Törlés
  2. nagyon szépek, de a legisleggyönyörűségesebb, az a százszorszéped

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, köszönöm szépen, én is imádom a százszorszépet <3

      Törlés