2013. december 24., kedd

Egy tea....



Egy tea ajándékba a régi és új Barátaimnak, akikkel így hozzuk magunkat közelebb egymáshoz, 
akkor amikor a Családé a főszerep és a távolság is elválaszt.


 


Sok éves hagyomány ez, itt már írtam róla:  
Az idén a teáim elkészültek, de még nem mind talált el a címzetthez.

Nem talált el, mert


 TE   


nem kaptál belőle <3

S mert nem is lehetséges, hogy Mindenkinek küldjek, kérem szépen fogad el "képzeletben".


Teázz velem.


Így szeretném megköszönni, hogy valaha meglátogattál, megoszthattam Veled egy "pillanatképem".


 


Most ez a pillanat a miénk <3
Egészségünkre!







Tea bogyókból, gyümölcsökből, fűszerekből:





Csipkebogyó, Galagonya, Homoktövis, Lícium, Mazsola,
Fahéj, Szegfűbors, Szegfűszeg, Kardamom, Vaníliarúd.
Érdekesség
A mazsolát saját szőlőből aszaltam <3 
A Líciumot (Goji bogyó) kaptam, s úgy döntöttem nem tartom meg csak magamnak <3






Tea virágokból:


 



Körömvirág, Hársfavirág, Bazsalikomvirág, Vadrózsaszirom, Kamilla, Levendula,
Rózsaszirom, Bodzavirág, Ezerjófűvirág, Narancsvirág, Ibolya.



 



 Szeretetteljes Karácsonyt!





31 megjegyzés:

  1. Együtt teázom veled a távolság ellenére is. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, hogy itt vagy. Köszönöm, köszönöm, gondoltam Rád <3

      Törlés
  2. köszönöm a teád, és a csodálatos fotóidat, boldog Karácsonyt :))***

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, köszönöm, hogy Te is csatlakoztál. <3 Boldogságost Neked is!!!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Kedves "mandala"!
      Nagyon szépen köszönöm, neked is minden jót kívánok! <3

      Törlés
  4. Ó,nagyon finom a teád!!!! Köszönöm! Köszönöm a sok remek ötletet, amit önzetlenül közreadsz!
    Szeretettel gondolok Rád Karácsony áldott Ünnepén!-is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamm :) drága Mamm!
      Köszönöm, én is szeretettel gondolok Rád mindig! Köszönöm szépem <3

      Törlés
  5. Én ma reggelre hagytam a teázást, ha nem gond...áldott ünnepet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márta! nagyon szépen köszönöm, ma reggel is jól esett!
      Bízom benne, Nálatok is örömteli <3

      Törlés
  6. Köszönöm.Nagyon kedves gondolat.:)
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erzsi!
      Köszönöm, olyan jó érzés <3

      Törlés
  7. Én is örömmel elfogadom a tea-meghívást!!!Áldott,Boldog Ünneplést!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emese, köszönöm, hogy elfogadtad!
      Nektek is békés ünnepet! <3

      Törlés
  8. nyami, egy forró bögre mindig melegséggel tölt el. Áldott Karácsonyt Neked és az egész családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves N.D.
      Remélem jól érzed Magad, minden rendben, örömmel teli az ünnep!
      Köszönöm <3

      Törlés
  9. Egészségünkre, ízletes volt! :) Àldott, boldog karácsonyt, kívánok Neked és kedves Családodnak !
    Köszönöm a sok jó ötletet, tanácsot, pillanatokat ...:) jó nálad idözni.
    Szeretettel: Zita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zita!
      Köszönöm szépen, nagyon kellemes társaság jött össze!
      Köszönöm, hogy része vagy <3

      Törlés
  10. Nagyon köszönöm a meghívást, ma elkortyolom Veled a sajátomat!:) Amikor csak tehetem, benézek a blogodra, mert szívet melengető jóság, kedvesség és kreativitás sugárzik belőle(d). Áldott, fénnyel teli Karácsonyt kívánok! Rózsa Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Köszönöm, nem nehéz kedvesnek lenni, hisz ilyen jó emberek vesznek "körül" mint te Magad!
      Köszönöm, hogy itt jártál!
      <3

      Törlés
  11. Teám Kolozsvárról érkezett - gondolatban megiszom egy pohárral együtt veled!

    VálaszTörlés
  12. Most sikerült egy kicsit ideülnöm a számítógép mellé, és máris egy ilyen kedves meghívásra leltem... különösen jól esett ma este, köszönöm...Boldog ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves "aranyperzsa"!
      <3 én köszönöm, hogy megtiszteltél :) Nektek is minden szépet!

      Törlés
  13. Most sikerült egy kicsit ideülnöm a számítógép mellé, és máris egy ilyen kedves meghívásra leltem... különösen jólesett ma este, köszönöm... Boldog ünnepeket kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  14. Édes mÁgi!

    Köszönöm, hogy az elmúlt évben a mindennapjaim része lettél! Köszönöm, hogy bepillanthatunk varázslatos világodba, szeretetet és önzetlenséget tanulhatunk tőled!
    Amikor először jöttem el a blogodra, nagyon megérintett a "magamról" pár sora..".Meggyőződésem, hogy a szeretet a jövő mértékegysége."...fényesen mutatod ezt egész lényeddel, örülök, hogy tanulhatom!
    Szeretettel ölellek lillácska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Barátom!
      Köszönöm, hogy így érzed,
      s képzeld én is sokat tanulok Tőled <3.
      Jól esnek lelkem ráncait kisimító szavaid, a visszaigazolásaid, hogy meghallgatsz, hogy megoszthatom Veled gondolataim. Köszönöm, hogy lettél Nekem, hogy vagy nekem. <3

      Törlés
  15. Kedves Mági!
    Köszönöm a teát, a kedves szavakat, a csodaszép fotókat, mindent, ami vagy, mindent, amit kaptam Tőled. A teát magamban, sírdogálva kortyolgattam, és minden cseppje megnyugvást hozott, új erőt adott.
    Köszönöm. Még egyszer.
    Szeretettel ölellek
    Bettus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízom benne, hogy minden rendben <3
      Köszönöm kedves szavaid <3
      Egészségedre!

      Törlés
  16. Nekem most jutott a teádból! Maradt még bőven, nagyon finom! Jó, hogy ideértem, ma is ugyanolyan jólesik, mint a többieknek karácsonykor. Köszönöm! Szép, tartalmas feltöltődős napokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva!
      Egész évben van tea.
      Sosem fogy el, gyere csak ha jólesik <3
      Ölelés Neked!

      Törlés