2014. január 2., csütörtök

Citromfa




Virágzik a citromfa <3





Bódító az illata, gyönyörű.

10 megjegyzés:

  1. Csodaszép! :)
    Erzsi

    VálaszTörlés
  2. Ági, hol van a citromfád? Hol tartod ilyenkor? Én levittem a pincébe, de érik a gondolat, hogy visszahozom az ebédlőbe. Vajon milyen meleget bír el télen?
    Szeretettel ölellek: Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva!
      A nappaliban :) 20 fok van. Lehetne hűvösebben, de ez a lehetőségek közül a legjobb neki. Úgy látom Ő is így gondolja :)
      A pincében van neki fény? a pince hőmérséklet jó lenne, csak némi fény is kellene. Állítólag nem baj ha hullajtja télen a levelét.
      Érdekes, én ma a kúszó rozmaringon agyaltam, bevittük a kerti tárolóba, pedig most még jó lenne neki kint. Ő is virágzik és bírja is a mínuszokat, de már nem akarom újra megzavarni.

      Törlés
    2. Ágim! Nálunk kicsit melegebb van, 22 fok a pici Bence miatt, aki állandóan mezítláb szaladgál :) Azt gondolom, hogy talán ezt még kibírná a fácskám./ ? / Még csak tavaly vettem, nincs tapasztalatom, de tele van finom citromokkal. A pincében van némi fény, de mégis szívesebben hoznám közénk <3 Nálam is szépek a fűszernövények, újra tele hajtásokkal. Sőt az árokpartunkon még az ibolya is virágzik! :)
      hálás vagyok a válaszodért, köszönöm a leírtakat! Ölellek! : Éva

      Törlés
    3. A szívszava a döntő <3 ha tele van gyümölccsel akkor a melegebb biztosan jól esne neki, meg plusz tápanyag :) nem véletlenül érzed! Csodás a természet <3 szeretem <3
      Téged is szeretlek <3

      Törlés
  3. Gyönyörű!!! Nagyon boldog új évet Nektek Mági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zs. teller-cake!
      köszönöm és Nektek is nagyon boldogat!

      Törlés