Follow by Email

2014. február 2., vasárnap

Paradicsomleves főzés nélkül




Tegnap írtam, hogy egy könnyű levest ettem, főzés nélkül.
Így van.
Majdnem :) mert egy icike-picike forralásnak valamikor ki volt téve, meg tegnap melegítésnek.
Nem játszom tovább zsákbamacskát :) 


 


A paradicsomlé befőzés idejében, mindig teszek el szűrt ivólevet, szűretlen lét, paradicsom sűrítményt, paradicsomkrémet, meg a többit :) Többféleképpen, az igényeinknek megfelelően. 
Azaz amikor felforr a paradicsomlé, akkor szűrök le belőle ivólének,
 a sűrűjéből lesz a sűrítmény vagy a krém. Ezt mind natúr, itt az alap, a szűretlen lé:
Így ilyenkor aki inni akar paradicsomlét, az inni tud, ha sűrűbb kell, akkor azt veszem elő, 
nem kell sokáig főzni, hogy besűrűsödjön. A pizzára meg jöhet a krém.


 


Nos tegnap elég későn értem haza, hideg is volt kint, kicsit éhes is voltam, meg meleget is kívántam.
Egy üveg ivólét lábasba öntöttem, pici sót tekertem bele, kevés frissen őrölt borsot és "sok" chilipelyhet.


 


Megmelegítettem és kényelmesen bekanalazgattam :)





 



4 megjegyzés: