2015. december 12., szombat

"Túrórudi" desszert




Neked, aki szereted a túró rudit, de, még jobban szeretnéd lelkiismeret-furdalás nélkül :)



 


 "Túrórudi" desszert


 


Hozzávalók
(18 db) 

250 g krémes túró
1 nagy ek méz
1 tk reszelt narancshéj (kezeletlen héjú v. bio)
 1 mk házi vaníliáscukor (vagy vaníliamagocskák)
1 ek olvadt kókuszvaj
+
 100 g 70 %-os étcsokoládé
1 tk kókuszvaj


A mézet elkevertem a reszelt narancshéjjal, a vaníliáscukorral 
és a megolvasztott kókuszvajjal.


 


A túrót villával összetörtem és hozzákevertem az előzőekhez.
Kezemmel falatnyi gombócokat formáztam. 
Folpack fóliával béleltem egy tálcát és a golyókat rárakosgattam.
A csokoládét gőz fölött összeolvasztottam a kókuszvajjal*.
A golyókat egyenként bevontam a csokoládéval.
(A maradék csokoládé, jó lesz legközelebb.)





* A csokoládé olvasztás menete
A csokoládénk szép fényes lesz/marad.
Gőz fölött a kókuszvajat megolvasztottam, beletettem a fele, apróra tördelt csokoládét.
Hagytam megolvadni, majd elkevertem (még a gőz fölött).
 Majd a gőzről levettem és a maradék csokoládét beleolvasztottam/elkevertem benne.





Megjegyzés

- Amennyiben, még egészségesebben szeretnéd, akkor a csokoládé helyett kakaóport 
vagy karobot keverj el kókuszolajjal (ízlés szerint édesítsd) és azzal vond be.
- Kókuszvaj/kókuszzsír, kókuszolaj = ugyanaz, más-más halmazállapotban.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése